Pro realitní profesionály
Aktuální workshopy, tréninky, události
OVLÁDNĚTE STRACH VAŠICH KLIENTŮ
Adam Dolejš, výkonný ředitel Asociace vyjednavačů, úplně první a jediný absolvent výcviku Etického ovlivňování u Dr. Roberta Cialdiniho, světové autority číslo 1 v oblasti.
Kdy: 6.12.2024 od 9:00 – 20:00
Cena: 17 750,- Kč
Místo: 28. Října 377/13, 110 00 Staré Město
Naučíte se, jak fungují principy ovlivňování. Naučíte se vyvolávat obrazy lidem v hlavách a začnete jim promítat váš film. Naučíte se, jak odstranit strach, který lidem brání v tom, aby u vás nakoupili. Seznámíte se s taktikami vyjednávání a ovlivňování, které vám zvýší úspěšnost v prodeji a které vždy fungují ve vaší praxi.
Realitní týden
O LEKTOROVI
Absolvoval tréninkové bloky vyjednávání podle modelu FBI, vyjednávací program na Harvardu a učil se od těch nejlepších světových vyjednavačů jako je profesor George Kohlrieser (Univerzita IMD ve Švýcarsku), profesor Michael Wheeler (Harvard) nebo Radim Pařík. Absolvoval elitní trénink mediace u nejlepší mediátorky USA, paní Susan Podziba, pod záštitou Harvardovy univerzity.
Dnes působí jako CEO Asociace vyjednavačů s pobočkami v Bostonu, Londýně, Hong Kongu, v Praze a v Bratislavě. Pracuje ve Fascinating Academy jako trenér vyjednávání a profesionální vyjednavač, kde doprovází manažery z České republiky i zahraničí při těžkých vyjednáváních. Řeší velmi komplikované dohody, ze kterých nevidíte na první pohled cestu ven. Specializuje se na vyjednávání v případech, když nemáte alternativu a jste pod obrovským tlakem. Poslední mezinárodní případ, který doprovázel, má transakční hodnotu 260.000.000 Euro.
Miro Babka oslovil Adama ke spolupráci pro vzdělávací platformu #realitnityden a společně s makléři vznikl tento workshop/trénink, praktický pro každodenní úspěch kohokoliv z realit, investování a developerství a obchodu…
Seznamte se s Robertem Cialdinim emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizona State University[1] a autorem několika bestsellerů.
Řadí se mezi nejcitovanější sociální psychology současnosti. Univerzitní kariéru věnoval výzkumu v oblasti přesvědčování, vyjednávání a problematice ovlivňování. Je autorem teorie vlivu. Přelomové publikace Influence: The Psychology of Persuasion , které se prodaly přes 3 miliony výtisků a byla přeložena do více než 30 jazyků včetně češtiny.Česky vyšla jako Zbraně vlivu: Manipulativní techniky a jak se jim bránit v roce 2012. Publikace je zařazena mezi 75 nejchytřejších knih o byznysu.
Realitní týden
Rozdíl mezi ovlivňováním a vyjednáváním
– Jak vytvoříte bezpečné prostředí pro navázání vztahu
– Jak se připravíte na každé jednání
– Jaké kroky musíte udělat, abyste deeskalovali emoce vašeho klienta
– Jak zbavíte vašeho klienta strachu
– Jak budete motivovat vašeho klienta, aby u vás opakovaně koupil
– Jaké vzorce chování existují a jak je co nejrychleji identifikovat k sestavení vaší prodejní strategie
– Jak se připravit na každou fázi vaší schůzky s klientem a kontrolovat celý její průběh minutu po minutě
– Jakou ovlivňující taktiku zvolit, abyste byli schopni vhodně reagovat na taktiky protistrany a dosahovat vašich cílů
Kolik dnů zbývá do zahájení akce:
Dny
:
Hodiny
:
Minuty
:
Vteřiny